Tuesday, August 24, 2010

Pahit Manis Hidup...

salam..
heheh...pahit ke tak, manis ke masam ke, kne ar aku lalui nya kan..
haha...

macam ini lah hidup manusia...kadang2 kita di atas, orang sume pandang kita..tp apabila kita dibawah. jeling guna anak mata pon x ada..
lumrah ar hidop manusia..

kadang2 ape yang kita mahukan hari ini ALLAH tak tunaikan.. tapi aku percaya ALLAH maha pemurah dan penyanyang...mesti Dia bagi punya ar...
kena ar usaha sikit kan...

walau mcm mana pon.
aku ttp akan usaha untuk mendapat kan nya...tak kira apa kan jadi..aku ttp berjuang untuk itu..aku tau aku boleh buat...hehe..

x ramai yang tahu kisah aku actually...dorang tengok aku happy jer..
tapi x tau ape masalah yang aku hadapi skang ni..
mmg leh wat aku down!!!

tapi x pe..
aku kna kuat kan hati aku jugak..even ape yg terjadi aku kne kuat tempuhinya.
aku adalah aku...tak da sape dapat mengubah perjalanan hidop aku kecuali aku sendiri..
aku berjanji akan mendapatkan mu wahai kekasih hatiku....



No comments:

Post a Comment