Saturday, June 18, 2011

Hati Ini

hati ku yang kesepian tanpa mu.
    Sekian lama aku pendam..
tapi ape pun x dapat aku lakukan.
macam mana nak aku ungkapkan?? macam mana aku nak katakan..???
sekiranya dia mengerti akan isi hati ini..



   wah-wah bukan main jiwang ayat aku malam ni..
haii tension sikit lah.. kepale pening esok ade program. selamat roomates aku ada..
dapat gak layan perasaan dorang. sebenarnya.. sebenarnya abg malu kome sume tengok kat abg..haha
baru pas layan maharaja lawak tadi, terkurang ar kesedihan aku ni..

   nak cerita pasal hati ini memang payah..sebab tiade jalan penyelesaian sekerinya aku terus begini..
so, nak dihabiskan cerita lebih baik aku diam and buat2 x tau..
tp seksa aku jugak nnt.. mcm mana aku nak buat ni..mintak2 lah benda ni leh settle dan hapus dari kepala otak2 kempas aku ni..


   dah bertahun2 aku dilema dengan angauan ngeri ini. sampai bila lah nak habis.. jiran sebelah aku pon x pat tolong.. haiseh.. so mcm ni lah.. senang-senang aku kene gak cool. buat apa yg aku selalu buat n maintain apa yg aku lalui sekarang.

" hidup tak selalunya indah, langit tak selalu cerah
suram malam tak berbintang.
itulah lukisan alam"

 haaaa..dari ungkapan itu aku belajar sesuatu.. ape pun thanks ALLAH kerana masih lagi bagi hati ini sentiasa ingat kepadaMu..
Alhamdulillah....

1 comment:

  1. bila kau memandang segalanya dr tuhanmu, y menciptakan segalanya, y menimpakan ujian, y menjadikan sakit hatimu, y membuatkn keinginanmu terhalang, serta menyusahkan hidupmu.....

    pasti akan damailah hatimu, kerana masakan Allah sengaja mentakdirkan segalanya utk sesuatu y sia2..

    bkn Allah tidak tahu deritanya hidupmu, retaknya hatimu, tapi itu mungkin apa yang Dia mahukan..kerna hati yang sebeginilah yang slalu lunak dan mudah utk dekat dan akrab dengan Nya..

    =)

    ReplyDelete