Thursday, June 23, 2011



ASSALAM....
ALHAMDULILLAH. masih lagi diberikan peluang untuk hidup hari ini..
masih lagi diberikan nafaz untuk memulakan kehidupan yang penuh dengan cabaran dan dugaan..
SYUKRAN YA ALLAH..


So, haaa..ni nak cerita kehidupan harian aku ni.. sebab aku buat blog ni pon atas dasar sebagai diari harian..sebab nnt manelah tahu zaman berganti zaman, hari berganti hari leh lah tgk balik kan???
kenangan yang tak dapat kita ulangi kembali sentiasa tersemat kat blog ni..hehe

Dengan itu, bermulah hari ini dengan solat subuh di pagi hari.. 
setiap kali subuh mesti aku x leh bagun on time..kenapa lah jadi cenggini.. kena USAHA lagi ni..
jadi aku siapkan ar breakfast aku sorang diri sebab yang lain semua menidurkan diri ag..
hehe 



KENYANG GAK AR AKU KAN 

so arini aku kelas x bnyak ade satu je iaitu LAND survey.
LECT aku punya cerita macam kapal nak menjunam bukan men laju lah..
selamat leh masyuk lagi..lau x mmg ZZzzzZz je ar aku haha..

kelas abis kejap je, dah penat berborak dengan kipas dengan kerusi dan meja lect aku suh balik.. mana x nya dak2 ni macam sipot je memasing haha.. aku pon termasuk gak group sipot tu..
nak jadi kan cerita hari ni aku x de yg terbaru dalam hidup bnda same je yang berulang2.. tak tahu lah bila bnda baru nak tibul dalam hidup aku ni.. herm cuma malam ni je lah aku g makan ROTI CANAI tu pon AJIM yang belanja sebab duit x BANK in lagi..
walau mcmmane pon aku ttp berterima kasih kepada ALLAH SWT kerana dengan nikmat nye dapat lagi aku  merasa hidup ini penuh dengan keceriaan..

CERIANYA!!!!!



herm.. jadi malam ni aku buat assignment yang sgt banyak sebab  aku suke buat assignment last minit, ha2..
tapi itu semua x kekal tp jd habit plk kdg2..
even bnyak mana pon aku dapat siapkan dengan sempurna
ALHAMDULILLAH
thanks ALLAH kerana masih lagi memberikan nikmat KECERIAAN kepada aku..
moga nikmat ini akan berkekalan akhirnya..
thanks ALLAH.. 

No comments:

Post a Comment