Wednesday, June 22, 2011

Hari Demi Hari

ASSALAM... hey.. heheh
hari ini seperti biasa lah kan kehidupan aku yang penuh dengan keriangan di wajah..hehe
bagun subuh pon x lewat sgt hehe sebab niat mmg nak bagun awl.. even malam atdi aku tdo pukol 2.30am..
pergh dasyat!!!
so mcm biase ar persiapan daku ke kelas..tetapi hari ini kelas sgt padat..
naseb baik satu kelas telah dibatalkan.
erm ape lagi tarik selimut ar balik semula gagaga..
kelas kul 8-10 dibatal kan..

HURRAY!!!!! 
pergh dapat backup balik aku nye tdo.. tapi kejap je kul 9.15 aku dah bgun balik mandi an sebab kelas kol 10.00am. bagun lah dengan perasaan yang gembira bercampur baur..haha

FIKIR MASA DEPAN

so aku g kelas seperti biase tak payah ar aku nak cerita kan kehidupan di Uni kan sebab korang sume same je mcm aku cume korang pandai ar dari aku..hehe
erm..petang nya plak aku macam biase ar main bola sebagai hobby aku kan..herm walaupun aku penat bola tetap di hati..hehe
AMACAM STYLE X??
 so hari ini aku gembira sebab aku punyai ramai kawan2 kat luar sane mereka sume sayang kat aku..walaupun yang x suke pon ade jgk..tp aku bersyukur sgt sbb dikurniakan Rakan2 yang memahami dan baik kepada aku..
korang kat luar tu jgn sesekali buat hati rakan kite terluka aicehhh ayat x leh blah..
sebab an pabila hati rakan kite sakit disebab kan kite pasti dia akan benci kite even dalam lisannya dia memaaf kan dari segishati nye mmg x ar..btol aku ckp der..aku bnyak pengalaman ttntang ni.
so cepat2 lah mintak maap even kite yg btol..
s0 sempena dgn malam ni aku terlewat plak updated.. ALHAMDULILLAH hari2 aku penuh dengan kegembiraan sebb tu lambat..btw, syg kamu semua kerana ALLAH SWT..
moga kite di tempatkan dikalangan orang2 yg berjaya kelak!! aminnnn!!

love you all friends

No comments:

Post a Comment