Saturday, June 18, 2011

hari ini dan selamanya.

salamm..haiiiii..
macam biasa lah rutin harian aku bagun pagi ,tapi harini aku bagun lewat sikit..
x sedar nya pasal. Duk lena nya pasai kan.. haha.. lewat subuh aku ish matahari dah naik kot..apelah aku ni..
so pagi-pagi ni aku ade program kena dengar ceramah BIRO TATANEGARA..
even slot dia banyak pasal melayu mmg bagus sgt2,tapi aku x faham lagi pasal politik ni. biarlah ALLAH tahu segalanya banyak aku cakap nnt banyak dosa plak an?? tp serius weh dia nya ngantok tahap MAIL LAMBUNG!! ngantuk gila..smpai tertido aku dibuatnya.


Selamat x lama just 3jam je diperuntukan.. hehe
so terus aku ke sukan bakat baru tuk dak part1 haha..
aku jadi refree je kot.. yaALLAH panas bahang nya sangat berapi.. tapi itu semua duniawi.
fikir lah akhirat nnt.. hehe

sampai tgh hari weh kat situ je..
sambung petang nya lagi kot pergh,  aku jadi ref huish bukan men ramai gadis-gadis comel. tp aku wat derk je..nak usya x yakin kot..haha.bukan kacak mana aku ni.. tapi aku syukur akan kesempurnaan yang diberi kepada aku.. erm, sempat ar aku round2 tgk HOMSIS.. cantik2 dorang buat sume.. dapat gak ak tambah ilmu aku ni kan.. hehe.. siap ajar smbil senyum kali tu hhehe cute je awek tu haha..

ptg balik terus aku pitam sebab tadi MSP bagi air SEA MASTER. aduh tekak aku sakit gile. sampai ke magrib terbawak-bawak ke isyak rase nya.. so, aku habiskan cebisan idup aku harini  di rumah.. x buat ape..ddk2 je sambil tgk muvie..tak tahu sama ada esok masih ade ke tidak..

haish hidup ini penuh dengan kemanisan. sekiranya kita sebagai insan tak rasa kemanisan hidup ini kene lah bnyak beringat kepada ALLAH..

setiap detik, saat, minit dan jam kita bernafas adalah nikmat daripada nYA..sykur sgt2 aku boleh lagi bernafas dan menikmati kehidpan aku dgn sempurna..thanks ALLAH..
Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment