Sunday, June 19, 2011

esok masih ade

haha RXZ saya
gedegang!!!! bunyi pintu dihentak membe aku..
pergh!!--- punya cepat aku bangun solat subuh..start motor RXZ aku terus balik rumah betul aku sebab malam tadi aku layan DOTA dekat rumah membe..
ini lah dota korang tau x??

dapat lah layan tekanan perasaan aku ni hehe..
mcm biase ar pagi2 buta an cuti plak tu. pas subuh then breakfast sambong tido balik
diam tak diam dah kol sebelas..
bagun dan mandi tp kene  tunggu turn no tiga..haish lembap tol dak-dak mandi lagi2 peli kepis mandi mcam perempuan..

so siap2 g kenduri kahwin jiran aku.. pergh nak g malu. tolong nya tak adeh.x kan nak makan gitu je.bukan stye aku mcm tu.duit nak salam karuk ade 3inggit je..x pe yg penting ikhlas.. mcm GUNUNG KINABALU aku letak lauk..haha hambik kau.. APA PUN X BLEH!!!

erm... balik dari kenduri duk sembang kencang dgn housemates aku..
tetiba memasing snyap je kot.. lorhhh.. dah padam semua nya!!! aku terkontang2 sorang..terpakse  tido CAP AYAM!! hehe.. (tido-tido ayam)
hari ini aku seminit pon x keluar jalan2.. sebab hari minggu kan mesti lah luang kan masa bersama isteri dan  anak2 di rumah even x de anak n bini lagik...
practik kan dengan kawan2..
ni lah gitarnya 
haaa untung x dapat laki cam aku.belum pape dah beriya hahah.aiceh koya noo..


      lepas semua yg wajib aku settle kan.. mula lah aku layan perasaan sorang2 dengan berbekal kan guitar electric aku n kawan aku ni aku main lah lagu yang tidak melalaikan.. haha
lagu nasyid weh aku main ,men gila kau.. but, wonder gak ar tetiba plak ujan nak turun??? mcm x de kene mengena je dengan lagu yang aku main kan tu.. nak ckap aku nyanyi mmg x de ar..aku cume petik guitar  je..hahaahaha..


     so malam ni aku di rumah jugak seperti hari2 biase.. ALHAMDULILLAH masih lagi dapat melakukan plbagai xtvt.. ALLAH masih lagi memberikan nikmat yang x terhingga kepada aku..
tapi an ingat nak keluar jap malam ni pekene milo suam tarik kaw punye kat kedai bro hamzah ermm..duit plak habis.. so lepak umah ar masak sndiri je..haha..
so macam ni lah rutin harian ku yang bergelar pelajar universiti TOLONG MELAYU.
walaupun harini aku gembira, adakah esok masih ada bagiku???



wallahualam....



      

No comments:

Post a Comment