Sunday, June 26, 2011

RAJA SEHARI, AKU MERANA

ASSALAM...dah bape hari x update ni, sebab aku sebuk ar haha
pape pun an,ha hari ini hari yang mengembirakan bagi lect aku..
dan hari yang merunsingkan bagi ku..
tp nak wat mcm ne kan..JODOH dia..
melepas argh aku nampak nya..hahahahah

sempena hari perkahwinan beliau tanpa segan silu saya ingin mungucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada madam AINUN HAFIZAH..
semoga berbahagia ke anak dan cucu.. pergh dasyat ar..hehehe
kejap je dah kawin heheh bila plak aku nak kawin kan..korang cari calon sorang tuk aku boleh x??? hehehe galak sungguh aku ni haha.. haaa tgk ar pic dia amacam ade macam siti NURHALIZA x?? hehe

JENG...JENG....

haaa.. tu dia manyak cun wooo..hehe untung ar kan HUSBAND dia..perghh caya ar madam AINUN ..


Apabila semuanya HALAL maka.....
hehehe.. terjadinya keturunan yang selanjut nya..hahahah
ape yang aku merepek ni..herm pape pon tahniah ar dorang..moga kekal lah gamaknya..

yang aku ni pulak bila ar nak fikir nak kawin an?? tapi jgn risau ALLAH ciptakan manusia berpasangan.. pasti akan sampai waktunya kelak..so aku kene bersabar dan berusaha ape yang berlaku ade HIKMAH disebaliknya..

sok LUSA ade ar tu jodoh aku.. dunweri ar der.. ALLAH ade kan.. so, jgn risau lah pasal JODOH ni but, must put high effort gak lau wat BONGOK je mmg x kawin ar korang an.. 

sorang demi sorang lect ku kawin.. bagus lah dah sampai mase kan ape tunggu lagi..benda baik  x elok ditangguh2 kan..seharusnya dipercepatkan..so, aku amat bersyukur kerana segala proses kehidupan aku hari ini dilalui dengan mudah..
THANKS ALLAH!!!!
ALHAMDULILLAH!



No comments:

Post a Comment